Ruim een jaar geleden kocht ik in de iTunes store een Sudoku spelletje voor m'n iPod.
Een paar weken geleden kocht ik via dezelfde weg iQuizr (na een tip van Wilfred) en installeerde dat "even snel" op m'n iPod. Terwijl ik op OK klikte zag ik de boodschap dat nieuwe synchronisatie met iTunes de oude bestanden zou overschrijven, oftewel: weg Sudoku!
Later realiseerde ik me wat er fout was gegaan. Ik had in het najaar iTunes van m'n systeem gehaald en opnieuw geïnstalleerd nadat ik problemen had gehad met het updaten van Quicktime. (Je wilt niet weten hoeveel moeite me het destijds gekost heeft om Quicktime écht van m'n computer en uit het register te krijgen)
Hoe dan ook, ik stuurde een mailtje naar service support met m'n verhaal. Na een paar mailtjes heen en weer (ook in het weekend word je geholpen!) ontving ik nu een mailtje met de boodschap dat ze het aankoopbedrag van dat Sudoku spelletje terugstorten op m'n credit card!
Is dat netjes of is dat niet netjes?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten